31 Mart 2011 Perşembe

Yeni RTÜK yasası interaktif reklamları arttırır mı?

Yeni RTÜK yasası 1 Nisan'dan itibaren yürürlüğe girecek. Bu yasa ile TV reklamları daha da pahalı hale gelecek. Yaratıcılık şimdi, eskiden olduğundan daha da önemli...

To be, or not to be! That is the question.

Hemen akla iki stratejik soru geliyor:

- TV reklamlarının gücünde, TV'siz bir medya planlama nasıl yapılabilir?

- "Excel tabloculuğu" yapmadan, stratejik planlamanın gücünden nasıl yararlanılabilir?

Yıllardır "İnteraktif, interaktif, interaktif" diyenlere işte büyük fırsat. Bir yılki İPZ geldiğinde sonuçlarını göreceğiz. Kim bu fırsattan yararlanmış, kim yararlanmamış anlayacağız.

Çünkü yıllardır maç izlerim. Ben böyle güzel orta görmedim.


1 yorum:

Burak Polat dedi ki...

hocam, reklam ve bilişim hukuku üzerine bir kaynak veya takip edebileceğimiz bir blog önerebilir misiniz?