6 Şubat 2011 Pazar

Bu ayki BRANDage yazım: Markalar ve AVM'ler.

Bu ayki BRANDage yazım Markalar ve AVM'ler üzerine...

Yirminci yüzyılın büyük bölümünde perakende olgusu muhteşem bir ikilinin omuzlarında yükseldi: Markalar ve Caddeler. Ancak modern pazarlama, perakendede karşımıza yirminci yüzyılın son çeyreğinden itibaren bambaşka bir kahraman daha çıkardı: Alışveriş Merkezleri ya da alıştığımız adıyla AVM’ler.

BRANDage'deki yazımda “Marka-AVM” ilişkisini, “Marka-Cadde” ilişkisinden güçlü kılan birkaç faktörü sıralamak istedim. Bunlar; marka karışımı (brand mix), trendler, ortak promosyon, alışveriş turizmi, standartlar, güvenlik, tüketici hakları ve deneyim...

Tüketici neden AVM'leri tercih ediyor? AVM'ler dünyada neden büyümeye devam ediyor? Bunların cevapları ve marka adına yine pek çok dosya Şubat BRANDage dergisinde.

Hiç yorum yok: