16 Ekim 2010 Cumartesi

Golden Drum & Silver Drum'lar

Kırmızı'nın e-broşürüyle gelen 17. Golden Drum ödüllerinden çok beğendiğim iki işi paylaşmak istedim.

Grey Istanbul'un "Bunu mu demek istediniz" ile Golden Drum aldığı Google işi ve Saatchi&Saatchi Polonya'nın "Etiket" ile Silver Drum aldığı Ariel işlerini çok beğendim.

Özellikle Google işi son derece "cool". Çünkü "bunu mu demek istediniz" kullanıcının hayatını kolaylaştıran bir hizmet olmakla beraber, bir yandan da insanı salak durumuna düşüren bir tarafı var. Bu bıçak sırtı çizgide, aradığını doğru düzgün yazamayan ya da ne aradığını bilmeyen bir insan için hangi resmi çizerdiniz?

Ariel işi de öyle... Zira konuşurken halen Çekoslovakya, Yugoslavya, SSCB diyen insanlar var. Bu iş de zaman tüneline girerek bunu gayet iyi kullanmış.

Dolayısıyla bu tip ödüllük reklamların ben çok daha cesurca yayınlanması gerektiğini düşünüyorum. Zira tüketici bizden daha akıllı.





Hiç yorum yok: