4 Ekim 2010 Pazartesi

Açık hava reklamları yaratıcı olmak zorundadır.



































Açık hava reklamlarının yaratıcı olmak zorunda olduğunu düşünürüm. Çünkü açık hava reklamları insanların vergisini peşin ödediği alanlara, onlara sormadan yapılan müdahalelerdir. TV, gazete, dergi, radyo, internet gibi mecralarda zaplama şansı var, ama açık havada yok. Koskoca metropollerde yaşayan insanların açık hava reklamlarını beğenmedikleri için yollarını değiştirmeleri mümkün değildir.

O zaman tek çare kalıyor, o da, hiç olmazsa bir mecrada yayın şartının yaratıcılık olarak belirlenmesi. Keşke böyle bir kural olsa. Keşke açık hava medyası festivale dönse. Örneğin Coca Cola "refresh on the Coca Cola side of life" sloganıyla gerçekleştirdiği iki açık hava işinde de çok çarpıcı tasarımlar kullanmış. Bir şehrin tamamındaki açık hava reklamlarının yarışma sergisi tadında olduğunu düşünsenize...


Hiç yorum yok: