5 Nisan 2010 Pazartesi

Kampanya stratejisini ve film senaryosunu yazdığım Pierre Cardin reklamları yayında.


Brif Pierre Cardin Türkiye'nin bir iş teorisi üzerineydi. Pierre Cardin sezon sonlarında yapılan indirimlerle tüketicinin kafasının karıştığı hazır giyim sektörüne bir yenilik getirmekte ve indirimi sezon başında yaparak, gerçek fiyatı sezon boyunca istikrarlı bir şekilde uygulamaktaydı. Bu paralelde hedef kitle olan 20+ erkeklerin "sevdikleri şeylerin sonlarına yetişmekten hoşlanmadıkları" içgörüsü üzerine giderek aşağıdaki filmleri yazdım.

Yönetmen koltuğunda Hakan Yonat vardı. Kala Film'in Hazer Baycan yönetiminde yapımını üstlendiği projede, üç hafta süren ön hazırlık sonucunda, çekimler Olimpiyat Stadı, Maçka Gmall sinema salonu, Pierre Cardin İstinye Park mağazası ve Titanik Otel restoranında üç günlük bir çalışma sonucunda gerçekleştirildi. Görüntü yönetmenliğini Emre Tanyıldız'ın yaptığı filmde, ana oyuncu olarak Macar aktör Csaba Gyori ile çalışıldı. Müzik Alpay Göltekin'e ait. Seslendirme Emrah Civelek tarafından yapıldı. 21 yan oyuncu ve 200'ün üzerinde figurasyonla gerçekleştirilen çekimlerin post-prodüksiyon çalışmaları Mojo Fx tarafından yapıldı. Filmin 52''lik uzun versiyonu, ayrıca medya planında GRP'yi yükseltmek için hazırlanan 24''lik üç kısa versiyonu bulunmakta.

2 yorum:

Özgür Baykut dedi ki...

İşin içinde Senbir olunca stadla başlamasa şaşardım zaten.
Şaka bir yana çok iyi yakalamışsın senden öğrenecek çok şey var üstad.
Eline sağlık şu bizim projeye de yavaştan başlayalım biraz da Azerbaycan'ı silkeleyelim ne dersin?

Hakan Senbir dedi ki...

haydi çalışalım kardeşim özledim