18 Kasım 2009 Çarşamba

"Reklamın ta kendisi benim" diyen bir dehanın adıyla geçen gece.


Marka danışmanlığını yaptığım Pierre Cardin'in zarif davetinde tüm lisansörlerle beraber hoş bir akşam geçirdik. Sayın Ahmet Sait Kavurmacı açılış konuşmasını yaparak Aydınlı Grup'un 2009 yılında gerçekleştirdikleri ve hedeflerini anlattı. Ahmet Bey'in konuşmasının merkezinde Aydınlı Grup'un hazır giyimde gerçekleştirdiği bir ilk olan "sezon başında sezon sonu indirimi" ile gelen "gerçek fiyatlar"a dönüş stratejisi vardı. Ardından Aydınlı'nın iletişim ajansı Grup 7'nin kurucusu ve başkanı Cengiz Turhan iletişimin marka inşaasındaki önemini anlattı. Cengiz Ağabey'in ardından ben "Logo sadece logo değildir" başlığıyla kurumsal kimliğin marka mimarisindeki önemini anlatan bir konuşma yaptım. Gecenin sonunda düşünce koçu değerli dostum Münir Arıkan tüm konuklara keyifli bir akıl jimnastiği yaşattı. Gecenin şeref konuğu Sevgili Günseli Özen Ocakoğlu'nun güzel sözleri, ortamı özetliyordu: Samimiyet!

Hiç yorum yok: