26 Ocak 2010 Salı

Domino's'un cesur itirafları ona yeniden eski ününü kazandıracak mı?


http://www.brandidentityguru.com/wordpress linkinde “President Patrick Doyle Of Domino’s Pizza Says Their Pizza Stunk” adlı bir makale ve film var.

Aynı filme aşağıdaki linkden de ulaşabilirsiniz.

http://www.youtube.com/watch?v=AH5R56jILag&feature=player_embedded

Film Domino’s Pizza ile ilgili.

Domino’s Pizza’nın konumlaması “30 dk’da teslim”. Önemli sorunların ardından bir değişim yaşadı. Videoda çok kötü çıkan fokus grup sonuçlarını anlatacak kadar da cesurlar. Filmin en sonundaki künyede yazdıkları da farklılıklarını ortaya koyuyor. Bunun sonucu olarak 467.000’den fazla tıklanmış.

Tüm bunları youtube’da bu videonun yorumlarında aldıkları ağır eleştirilere rağmen yazıyorum. Çünkü hem Domino’s bu eleştirileri hak eden işler yaptı; hem de internette yorum yazanların büyük çoğunluğu genelde zaten negatif yazılar. Üstelik bu kadar negatif eleştiride bulunanların Domino's tıkındıklarına da bahse girerim. Ama mesele bu değil. Zaten Domino’s Pizza da eleştiri kültürü ve buna bağlı değişim yönetimini anlatıyor.

Domino's'un bu çabasını yürekten alkışlıyorum. Bu derece cesur bir film yapıp youtube'a koymak her baba yiğidin harcı değil.


Hiç yorum yok: