17 Mart 2009 Salı

Kalfalık işim: TANSAŞ Akılalmaz Tüketici Hakları İletişim Stratejisi (2001-2006)

2001 krizinin ardından Tansaş "Akılalmaz Tüketici Hakları" konumlandırması için 5 yıl çalıştım. "Akılalmaz Tüketici Hakları" ifadesi sadece perakendede değil, pazarlamada bir ilkti. Kod adı 16 Mart Stratejileri olan ve Operasyonel Verimlilik, Uygun Mağaza Formatları ve ATH üçgeninde yönetilen Tansaş yeniden konumlandırması meslek hayatımın kalfalık dönemiydi diyebilirim. Tansaş'ın ustalıkla hazırladığı ve her yıl KPI'ları düzenli olarak ölçülen bu 5 yıllık stratejinin ajans tarafında olmak kariyerimde çok önemli bir kilometre taşıydı. Bu özgün stratejiyle Tansaş marka değerini 4 katına yakın arttırdı ve 2006 yılında Migros tarafından satın alındı.

Hiç yorum yok: