15 Mayıs 2010 Cumartesi

Nasıl olur uleynnnn!


Özen göstererek olur:)

Petrol Ofisi'nin "Yaban" karakteri ile hayata geçirdiği "İnanacaksın" konseptinin interaktif uygulamasını Project House'da gerçekleştirdik.

Kampanyanın özünden uzaklaşmadan ama Petrol Ofisi'nin yenilikçi ruhuna uygun olarak da mutlaka belirgin bir farklılaşma yaratmak için aylardır üzerinde titizlikle çalıştığımız kampanya nihayet yayında: www.inanacaksin.com

Kampanyada dikkat ettiğimiz nokta öncelikle Medina Turgul'un hazırladığı TV kampanyasında mesaj taşıyıcı olarak yer alan, haneler dizisindeki "Yaban" karakterinin etrafında dönen bir öykü yaratmaktı. Nitekim yaratıcı fikir, Petrol Ofisi'nin Vmax teknolojisinin ortaya çıkması için var gücüyle çalışan, oldukça çılgın bir profesörün Yaban'la beraber oynadığı seri filmler olarak ortaya çıktı. Böylece adını bu şekilde koymasak da "Yaban ve Yabancı" filmleri doğdu.

Her bir film Petrol Ofisi'nin Yeni Nesil VMax serisinin performansını anlatıyor ve www.inanacaksin.com'da bu performansa yönelik olarak doğru cevapları verenler bir Opel Insignia kazanıyor; ya da Yaban'ın ifade şekliyle Ninsignia :)

Çekimler 2 gece boyunca sürdü. Yaban karakterini başarıyla oynayan Fırat Doğruloğlu'na, çekimleri inanılmaz bir tempo ile gerçekleştiren, başka yönetmenimiz Serkan Şedele ve prodüktörümüz Nikolas Dimos olmak üzere, tüm 101 Visual ekinine ve mükemmel bir brifle bu projenin doğmasını sağlayan Petrol Ofisi yönetimine sonsuz teşekkürler.

Hiç yorum yok: