HAKAN SENBİR

Marka ve İş Hayatı üzerine yazılar.

19 Kasım 2010 Cuma

Showcases from Cannes.






Gönderen Hakan Senbir zaman: 00:43
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
Kaydol: Kayıt Yorumları (Atom)

Bu Blogda Ara

HAKAN SENBİR marka stratejisti ve yazardır. Türkiye’nin ilk marka strateji modeli olan GUIDEFISH’i yaratan Senbir, 22 yıldır iletişim sektöründedir. Önemli işleri arasında, TURKCELL lansmanı,TANSAŞ “Akıl almaz Tüketici Hakları” ve TÜRK HAVA YOLLARI’nın Kevin Costner’ın oynadığı “Feel like a star” global reklam stratejileri bulunmaktadır. Bugün, yarattığı MUST adlı strateji modeli ile COLIN’S’e global, VATAN BİLGİSAYAR, VATAN NOTEBOOK, TATA ISOTO OTOMOTİV, MEHTAP MUTFAK EŞYALARI, FİXEGOISTE ve RDB CG'ye yerel bazda marka danışmanlığı yapmakta olan Senbir, aynı zamanda pek çok markaya proje bazında senaryo yazarı olarak danışmanlık yapmaktadır. Yeditepe Üniversitesi’nde öğretim görevlisi olan Hakan Senbir’in “Kentlerin Kraliçesi”, “Z son insan mı?” ve “Strateji” adlı üç kitabı bulunmaktadır. Senbir, şu anda fantastik kurgu içerikli kitabı üzerinde çalışmaktadır. Eşine, kızına, Galatasaray’a ve Pink Floyd’a tutkundur.

Blogdaki Popüler Yayınlar

  • Gaz giderici tablet reklamı daha iyi nasıl yapılabilir?
    Kırmızı'nın 123.ncü elektronik broşüründe geldi. Kampanyayı McCann Erickson Hindistan hazırlamış. Gaz giderici tablet reklamı daha iyi n...
  • Hayatın kendisi GAP Analizi'ne gebedir.
    GAP Analizi, pazar araştırmalarında sıklıkta kullanılan bir modeldir. Bu analiz türü beklentilerin karşılanma derecesini ortaya koyar. Aslın...
  • "Deneyimsel Pazarlama"ya farklı bir örnek: Türkiye'nin İlk Notebook Defilesi.
    VATAN ÜNLÜ MODELLER EŞLİĞİNDE TÜRKİYE’NİN İLK NOTEBOOK DEFİLESİNİ GERÇEKLEŞTİRİYOR. Türkiye genelindeki 17 mağazası ile Türkiye’nin ilk ko...
  • COLIN'S'in yeni reklam filmi: Değiş. Geride kalma.
    Marka danışmanlığını yaptığım COLIN'S'in 7 yıl aradan sonra ilk reklam filmi "Değiş. Geride Kalma." bugünden itibaren ya...
  • COLIN'S'in yeni reklam kampanyası.
    Marka danışmanlığını yaptığım COLIN'S'in "Değiş. Geride Kalma." konseptli kampanyalarının ikinci dalgası başladı. Hayatın ...

İZLEDİKLERİM

KİTAP: BASİTLİK KURALLARI

KİTAP: BASİTLİK KURALLARI
Maeda, bilgi çöplüğünün ortasında yaşayan günümüz insanına sağlıklı ve başarılı bir iş hayatı için fener tutuyor. Maeda'nın 10 emri hayat kurtarıyor: AZALT, DÜZENLE, ZAMAN, ÖĞREN, FARKLILIKLAR, BAĞLAM, DUYGU, GÜVEN, BAŞARISIZLIK, BİR.

KİTAP REKABET ÜSTÜ

KİTAP REKABET ÜSTÜ
Farklı düşünmenin el kitabı. De Bono'yu anlamaya başlamak için yegane kaynak.

KİTAP: EŞ VE İŞ NASIL KAYBEDİLİR?

KİTAP: EŞ VE İŞ NASIL KAYBEDİLİR?
İşi de, eşi de kaybetmenin ateş pahası olduğu bir çağda, ilişkileri yönetilebilir hale getirmenin incelikleri bu kitapta.

CINE MAGNUM OPUS: SHAWSHANK REDEMPTION

CINE MAGNUM OPUS: SHAWSHANK REDEMPTION

CINE MAGNUM OPUS: KILL BILL 1

CINE MAGNUM OPUS: KILL BILL 1

CINE MAGNUM OPUS: KILL BILL 2

CINE MAGNUM OPUS: KILL BILL 2

CINE MAGNUM OPUS: ÜÇ HANEDAN

CINE MAGNUM OPUS: ÜÇ HANEDAN

CINE MAGNUM OPUS: KAPLAN VE EJDERHA

CINE MAGNUM OPUS: KAPLAN VE EJDERHA

CINE MAGNUM OPUS: YURTTAŞ CANE

CINE MAGNUM OPUS: YURTTAŞ CANE

CINE MAGNUM OPUS: CASABLANCA

CINE MAGNUM OPUS: CASABLANCA

CINE MAGNUM OPUS:

CINE MAGNUM OPUS:

CINE MAGNUM OPUS:

CINE MAGNUM OPUS:

HAKAN SENBİR KİMDİR?

HAKAN SENBİR KİMDİR?

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

Abone Ol:

Kayıtlar
Atom
Kayıtlar
Yorumlar
Atom
Yorumlar

İzleyiciler


"Büyük olmak için hiç kimseye dalkavukluk etmeyeceksin, hiç kimseyi aldatmayacaksın, memleket için gerçek ülkü ne ise onu görecek, o hedefe yürüyeceksin. Herkes sana karşı çıkacaktır, herkes seni yolundan çevirmeye çalısacaktır, fakat sen buna dayanıklı olacaksın. Önüne sonu gelmeyen engeller çıkacaktır. Kendini büyük değil; küçük, zayıf, kimsesiz ve araçsız kabul edecek, kimseden yardım gelmeyecegine inanmış olarak bu engelleri aşacaksın. Bundan sonra da sana "BÜYÜKSÜN" derlerse, bunu söyleyenlere güleceksin. MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

ALWAYS FLOYDIAN

ALWAYS FLOYDIAN
Hakan Senbir yaptığı her işte "Rutin Duvarlar"ı yıkmak için Pink Floyd'un provokatif yaratıcılığını örnek alır.

KİTAP: AZ ASLINDA ÇOKTUR.

KİTAP: AZ ASLINDA ÇOKTUR.
Kitap şöyle başlıyor: "Bu kadar çok şeyi, bu kadar kısa zamanlarda yaptığımız bir dönem daha önce hiç olmadı. Enformasyondan ve yükümlülüklerden bu kadar yıldığımız, e-postaların, okunup izlenecek şeylerin bombardımanına bu kadar tutulduğumuz ve hayatımızın bizden talep ettikleri yüzünden bu kadar stres yaşadığımız başka bir dönem olmadı." Evet, eğer John Maeda'nın BASİTLİK KURALLARI bana yetmedi, diyorsanız; bu kitap ideal.

KİTAP: MODADA MARKA OLMAK.

KİTAP: MODADA MARKA OLMAK.
Mark Tungate son yılların en büyük değişime sahne olan sektörlerinden hazır giyimi tarihsel bir akış içinde gözler önüne seriyor. Marka olma olgusunun seçkin ve pahalı duruştan, hız ve deneyime dönüşünü gözlemmemek için ideal bir kaynak.

KİTAP: BİZ

KİTAP: BİZ
YEVGENI ZAMYATIN bana göre antiütopyanın babasıdır. BİZ de onun şaheseri. BİZ'i okuduktan sonra George Orwell diye biri kalmadı hayatımda.

KİTAP: CESUR YENİ DÜNYA

KİTAP: CESUR YENİ DÜNYA
Antiütopyanın en önemli eserlerinden biri. Bugünün toplumunun sosyal medyada nasıl antiütopyaya evrildiğini anlamak için ideal bir kaynak.

CINE MAGNUM OPUS: BABEL

CINE MAGNUM OPUS: BABEL

CINE MAGNUM OPUS: CRASH

CINE MAGNUM OPUS: CRASH

CINE MAGNUM OPUS: PIANO

CINE MAGNUM OPUS: PIANO

CINE MAGNUM OPUS: FLAMMEN&CITRONEN

CINE MAGNUM OPUS: FLAMMEN&CITRONEN

CINE MAGNUM OPUS: YÜZÜKLERİN EFENDİSİ

CINE MAGNUM OPUS: YÜZÜKLERİN EFENDİSİ

CINE MAGNUM OPUS: YÜZÜKLERİN EFENDİSİ 2

CINE MAGNUM OPUS: YÜZÜKLERİN EFENDİSİ 2

CINE MAGNUM OPUS: YÜZÜKLERİN EFENDİSİ 3

CINE MAGNUM OPUS: YÜZÜKLERİN EFENDİSİ 3

Blog Arşivi

  • ►  2011 (71)
    • ►  Nisan (1)
    • ►  Mart (21)
    • ►  Şubat (20)
    • ►  Ocak (29)
  • ▼  2010 (110)
    • ►  Aralık (23)
    • ▼  Kasım (10)
      • İşlemci selüliti ne demek? Yavaş işlemciler yağlan...
      • MAPIC 2010 gerçekleşti.
      • Atlas Jet bunu yaptığında pek çok kişi yadırgamışt...
      • What else do you need for a better marketing?
      • Showcases from Cannes.
      • Why Provence is a regional brand?
      • Floyd ruhu yeniden Istanbul'da.
      • e-birth?
      • Yarat yarat nereye kadar?
      • LEGO ve Tüketici Deneyimi
    • ►  Ekim (16)
    • ►  Eylül (12)
    • ►  Ağustos (6)
    • ►  Temmuz (7)
    • ►  Haziran (6)
    • ►  Mayıs (6)
    • ►  Nisan (10)
    • ►  Mart (7)
    • ►  Şubat (1)
    • ►  Ocak (6)
  • ►  2009 (25)
    • ►  Aralık (3)
    • ►  Kasım (5)
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Eylül (8)
    • ►  Mart (8)

İLETİŞİM BİLGİLERİ VE STRATEJİ PLANLAMA MODELİ

İLETİŞİM BİLGİLERİ VE STRATEJİ PLANLAMA MODELİ
Basit teması. Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.