Danışmanlığı yaptığım Vatan Bilgisayar'lara ait Vatan Notebook'lar deneyimsel pazarlama kurallarına göre tasarlandı. Mağazaların vitrinleri de bu deneyimin en önemli parçası. Lansmanı 2009 yılının Ekim ayında yapılan Vatan Notebook'larda en çekici bölge olarak vitrin tasarlandı. Tuvalette notebook'uyla çalışan çocuktan, internet bağlantısı satan simitçiye kadar çok farklı bir içeriğe sahip olan Vatan Notebook vitrinleri yaz tasarımında notebook'larıyla sahilde güneşlenen, vapurda seyehat eden, balık tutan ve kuaförde saç yaptıran insanları anlatıyor. Bu konseptte yer alan mizansenlerdeki insanların bir bölümü zaten bu yaşam biçimine sahip. Bir bölümü ise öyle ya da böyle sahip olacak.
2 yorum:
Süper fikir ve uygulama... Zaten Notebook baska nerde kullanilir ki:)
:)
Yorum Gönder